KAART: een methode die klantervaringen vanuit diverse kanalen terugkoppelt
De Belastingdienst heeft ons gevraagd om een methode die klantervaringen vanuit diverse kanalen terugkoppelt naar proces-eigenaren.
KAART koppelt klantervaringen vanuit diverse kanalen terug naar de Procesgids. Bijzonder zijn de voor verschillende kanalen eenduidige protocollen, de uitgebreide ontsluitingsmogelijkheden van klantinformatie en de constante terugkoppeling van de klantreacties naar eigen systemen én naar Procesgidsen.
KAART is een acroniem: Klantreactie / Anamnese / Analyse / Respons / Terugkoppeling.
Deze vijf stappen vormen een protocol dat niet alleen de transactie met een vragende of klagende klant optimaliseert, maar ook altijd voor een organisatie bruikbare informatie uit een klantcontact verzamelt, onafhankelijk van het gekozen kanaal.
Van KAART is een on line demo bechikbaar.
Meer lezen
KAART _whitepaper 3.64 MB 17 downloads
KAART: een methode die klantervaringen vanuit diverse kanalen terugkoppelt KAART...