KAART: een methode die klantervaringen vanuit diverse kanalen terugkoppelt
KAART koppelt klantervaringen vanuit diverse kanalen terug naar de Procesgids. Bijzonder zijn de voor verschillende kanalen eenduidige protocollen, de uitgebreide ontsluitingsmogelijkheden van klantinformatie en de constante terugkoppeling van de klantreacties naar eigen systemen én naar Procesgidsen.
Een methode voor werkinstructies die aan business-architectuur gerelateerd kan worden, en samenwerking tussen medewerkers en proceseigenaren faciliteert.
Whitepaper Tractatus Logico Processus
Wij denken de compliance met en performance van uw organisatie
drastisch te kunnen verbeteren, door bedrijfsprocessen, werkinstructies
en klantreacties in één ‘gouden’ driehoek te integreren.
Om die integratie mogelijk te maken, modelleren we:
• Bedrijfsprocessen in de Tractatus Logico-Processus (TLP)
• Werkinstructies in Procesgidsen
• Klantreacties – met hun terugkoppelingen – in KAART.
In de Gouden driehoek zijn deze drie modellen geoptimaliseerd om met
elkaar te communiceren en te interacteren, en elkaar zo te versterken.
Al doende vergroten de drie vlakken van de driehoek de compliance en
de performance van klanten én van medewerkers – om uw bedrijfsdoelen
efficiënt te kunnen bereiken.
Wij denken de compliance met en performance van uw organisatie
drastisch te kunnen verbeteren, door bedrijfsprocessen, werkinstructies
en klantreacties in één ‘gouden’ driehoek te integreren.